FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
U┐ytkownicy Grupy
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Rejestracja
Ja natomiast powiem tak...Nareszczcie pada!!!!!!!!!
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Klasowe Strona G│ˇwna » Sprawdziany » Ja natomiast powiem tak...Nareszczcie pada!!!!!!!!!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zagorza│y Pisownik xD



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Nie 6:03, 06 Kwi 2014    Temat postu: Ja natomiast powiem tak...Nareszczcie pada!!!!!!!!!

benusik!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Miała wtedy długie włosy w rudnym kolorze. i o ile one wydluzaja?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I nareszcie nie musz─Ö si─Ö martwi─ç o odrastaj─ůce w┼éoski [link widoczny dla zalogowanych] Jak mi┼éo zobaczy─ç kogo┼Ť z tego samego miasta
Podczas glodowki jakos latwiej jest nastawic.sie na przeplywajaca energie Wytwarza niekorzystne ┼Ťrodowisko dla rozmaitych zarazk├│w chorobotw├│rczych, np. a czy mezoterapie mozna? jak─ů pozytywn─ů drog─Ö?????gdybym by┼éa w totalnym do┼éku to mam swoje sposoby sprawdzone jak z niego wyj┼Ť─ç-DZI─śKI SERDZECZNE a swojego ┼╝yciorysu nie mam zamiaru pisa─ç. Ja jednak sie na ten temat nie wypowiem, bo nie mam porownania z poludniem, poza tym nie pracuje. [link widoczny dla zalogowanych]
Najpierw zacznij ─çwiczy─ç! Wygl─ůda ma┼éo ciekawie, bez przej┼Ťcia, bez sprytnego po┼é─ůczenia. Jesli macie do siebie zaufanie, ze zadne z was nie wpdnie na pomysl wydania sporej sumy pieniedzy bez wczesniejszego uzgodnienie to polecam wspolne i mieszac... kto┼Ť kupi┼é na allegro ma┼Ť─ç. przepraszam ze tak chaotycznie napisalem ale nie ma co sie bac mowie powaznie, powodzenia zycze. hormony inkretynowe (jak glukozozale┼╝ny peptyd insulinotropowy czy peptyd glukagonopodobny 1) produkowane w jelitach po spo┼╝yciu posi┼éku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Postanowiłam zdobyć nowy zawód.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio mi się jeden zwiesił z sufitu jak wracałam z pracy i nie mogłam się ruszyc i dobrze ze moj chlopak był akurat w domu, bo bym pewnie tak przez kilka dni stała.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wczoraj przeczyta┼éam a dzi┼Ť ugotowa┼ém sobie t─ů zupk─Ö,tyle ┼╝e zapomnia┼ém doda─ç przecieru pomidorowego,ale to chyba nic nie szkodzi. [link widoczny dla zalogowanych] Ogolnie brzucszek mam mniejszy i twarz szcuplejsza na wadze jeszce nie stalam odkad spozywam.
licz─ůc BMI to obie jeste┼Ťmy tak samo grube Teraz mieszkam na terenie firmy w hotelu dla pracownkow. psiawka pokaz zdjecie jak mowisz ze jestes ladniejsza od kozuchowskiej ocenimy cie he Zalety: Moze kto┼Ť si─Ö podizeli do┼Ťwiadczeniem? [link widoczny dla zalogowanych]
nio oki, prosz─Ö o to m├│j email [link widoczny dla zalogowanych] l dziekuje usmiech.gif lub wale .. [15.03] 08:37 yettti mo┼╝e nie by┼éy w idealnym stanie ale 2 lata w nich przechodzi┼éam - jedne sk├│rzane wysokie drugie za kostk─Ö zielone w muchy mo┼╝e dadz─ů powt├│rki W niekt├│rych podrz─Ödnych szko┼éach wy┼╝szych to niestety fakt ... M├│j numer GG:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Master no┼╝yczek jest tylko jeden.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba powinno byc lepiej? Dziewczyny porad┼║cie ,2 wrzesnia mam byc w szpitalu na ca┼ékowite usuni─Öcie tarczycy , sp├│┼║nia mi si─Ö okres i co je┼Ťli dostan─Ö go w dniu operacji ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie rozumiem teraz Ciebie, wychodzi na to, że nawet jak ostatnigo dnia zjem 1000 kcal, ale beda to owoce, warzywa, to nie bedzie to jak głodówka z marszu? [link widoczny dla zalogowanych] życzymy zdrówka
Mam dawkowa─ç najpierw po ─çwiartce, ale boj─Ö si─Ö ┼╝e jutro nie b─Öd─Ö w stanie p├│j┼Ť─ç do pracy... Witam Was dziewczyny Witaj Mona. i przy badaniach okaza┼éo si─Ö ze mam stan zapalny czy jako┼Ť tak ... Dzie┼ä Dobry [link widoczny dla zalogowanych]
R├│┼╝nie si─Ö tez mierzy, o r├│┼╝nych porach dnia, nie widz─Ö zatem powodu, ┼╝eby robi─ç takie halo o to, czy mia┼éam kiedy┼Ť 57, a teraz mam 56, czy w og├│le mam 156 w pasie. jedzenie to chipsy i paluszki. Ja stosuje tabletki i przynajmniej ma spok├│j i nie trz─Ös─Ö sie co miesi─ůc jak wiele kobiet-a moze sie uda a mo┼╝e nie i nie wpdan─Ö... A jak tam u Was? za┼éama┼éam si─Ö kompletnie, posz┼éam do fryzjerki kt├│ra jako┼Ť doprowadzi┼éa je do ┼éadu. Dzieki jeszcze raz za wypowiedz Ohyda i monotonia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Buziaczki
[link widoczny dla zalogowanych]
wol─Ö model 505 w Polsce ma┼éo dost─Öpny albo wcale, na facecie lepiej le┼╝─ů Szampony i od┼╝ywki najlepiej stosowa─ç z tej samej firmy/serii i zmienia─ç je co jakie┼Ť 2-3 miesi─ůce z innymi, i tak w k├│┼éko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co┼Ť nie otwiera si─Ö ta stronka...Spr├│buj wklei─ç j─ů jeszcze raz, albo napisz jakie to tworzywo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dodatkowo warto stosowa─ç ma┼Ťci z antybiotykami kt├│re pomog─ů na stan zapalny. [link widoczny dla zalogowanych] W ich kulturze kobieta nie jest partnerem i oni to maja wpojone od malego.
Tez bylam w Polsce w sierpniu,oj..tesknie! jak praca? włosy mam kręcono - falowane za ramiona. ja robiłam tam mikrodermabrazję i tylko ten zabieg powoduje u mnie jakies dłuższe efekty.też tak macie czy po kwasach lepiej,czy jakie zabiegi najlepiej sie sprawdzaja w przypadku baaardzo tłustej cery? Do błedu nie musze sie przyznawac bo takiego nie ma ani moje ego nie ucierpi na tym, osoba bez wadliwych genow rakowych moze palić papierosy i rak nie uaktywni sie, predzej zlamiesz sobie nos niz np. [link widoczny dla zalogowanych]
A laska to ja b─Öd─Ö na nast─Öpne wakacje Praktykowa┼éam stosunek przerywany przez 8 miesi─Öcy. Magda, jeszcze co┼Ť... w ─çw.1 jak uniesiemy sie do g├│ry i tak zostajemy te 2-3 sek. czy ja nie powinnam zmieni─ç nicka na po jodowaniu Niektozy byli okej a reszta nie dobra. Do kupienia w Szwajcarii albo u nas online.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
Juukla
Zagorza│y Pisownik xD



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Nie 6:04, 06 Kwi 2014    Temat postu: Bywaja dni ze nie chce mi sie nawet wstac z lozka, umyc i ub

Wielkie dzieki!
[link widoczny dla zalogowanych]
mialam iles badan, 2 razy antybiotyk po 60 tabl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tokso IgM 0.192 COI [link widoczny dla zalogowanych] damy rade
Mo┼╝e kto┼Ť wie, gdzie pracuje teraz...? ktos tam wspomnial o beauty poiint ja jestem zadowolona bylam tam trzy razy ale super milo elegancko, a chodzilam pare lat do q10 terz w piekarach,niestety tam to juz masakra wiecznie problem z fryzerami ,mialam najpier fajno fryzjerke pani asie potem marceline wmiare ....juz ich niema jakies uczenice teraz maja bo niemaja pojecia o fryzurach!!!! Jest to normalna reakcja i nie wi─ů┼╝e si─Ö z przej┼Ťciem na diet─Ö Atkinsa. Mimo ┼╝e od jakiego┼Ť miesi─ůca nie widzia┼éam paj─ůka w mieszkaniu, teraz si─Ö rozgl─ůdam po ┼Ťcianach.... Prawie w og├│le nie spa┼éam. [link widoczny dla zalogowanych]
A bynajmniej mojego narzeczonego, ktory ejst dobrym czlowiekiem, ale jaj estem podejrzliwa *tak z takim charakterem sie juz urodzilam* Tam sa bardzo glebokie wiezi rodzinne i mnostwo przyjaciol i przyjaciolek*oj tak nie za bardzo mi sie to podoba*. nie doszlam.................bo wrzeszczycie.........jeszcze raz....... madzia018 odpowiedziala mi na pytanie i nie miala nic do tego ze pisze na inny temat i dziekuje za rade... a ma┼éo si─Ö o tym kiedy┼Ť wiedzia┼éo. Borys Szyc Fuzjo, nie wiem czy jest czego zazdro┼Ťci─ç. Kolor mia┼é wyj┼Ť─ç br─ůzowy a wyszed┼é fioletowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Namiary na doktora towww.broma.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
ale wyspana jestem w┼éa┼Ťnie ┼éykne┼éam 3 tab Lidy i pije se ma┼é─ů kawke. chcia┼éa bym zn├│w mie─ç loczki ale moje zniszczone w┼éoski kr─Öc─ů si─Ö obecnie tylko gdy w powietrzu jest duzo wilgoci...
Od 2 m-cy masuję wieczorem Evelin /do biustu 14 zł/, dla mnie jest super.
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba ┼╝e chcecie bez polskich liter?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam easyJet z Berlina do Bristolu- całkowita cena na 5.07 to 185 zł. [link widoczny dla zalogowanych] (ROBI to Albo na nieswiadomych albo na obcokrakowcach....stanowcze - nie nie nieeeeeeeeeeeeeeee!
A w pierwotnej wersji mialam mieszkac w Ballinasloe godzine drogi od Galway..... Witam, od niedawna posiadam orbitrek Maxuss, kupiony na Allegro za ok 1000. U mnie 70 DD i wcale sie nie zmienjsza mimo ze wszystko inne chudnie (mowiac o nowych produktach) [link widoczny dla zalogowanych] mskie_prawdziwa_skora_roz_26_yz12.html przed refrenem pojawiały się słowa baby baby baby ... [link widoczny dla zalogowanych]
W okienku rejestracji dostaje sie cos w rodzaju wypisu oraz recept─Ö na ┼Ťrodki pbolowe i hormony. Warzyw tez nie nauczone jesc poza kukurydza czy groszkiem rozmrazanym. Chc─Ö poruszy─ç cie ,chc─Ö ciebie dotkna─ç poca┼éowa─ç Ale firma ta ma te┼╝ kosmetyki na cellulit. B─Öde wdzi─Öczna za pomoc. Witam wszystkich . w centrum na nowowiejskiej, a i cena karneciku przyst─Öpna bo dla nas tylko 129 z┼é za miesi─ůc .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja nie robi zadnych kapeli i nie mam zakwasow
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼╝eli ju┼╝ musisz, to przerwij diet─Ö na 24 godziny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dobra czas mi się kończy na razie Paaaaa [link widoczny dla zalogowanych] bez kitu radze wszysktrim zrobic sobie kolczyk bo to zaj**isty efekt i nie wierzcie innym dziewczynom ktore wam nie radza ze boli dlugo sie goi itp bo sciema duuzo nie boli i goi sie w miare znaczy kolczyk bedzie giol sie dobzre gdy sie o niego bedzie dbalo czyli czeste przemywanie ok 6 razy dziennie i to przez 2 tyg po 2 tyg smarowanie antybiotykirem czyli tribiotkiem i tak co tydzien az sie wygoii to bzdura ze nie mozna sie schylac ani siedziec ja tam robie sysko pozzatym chodze do skozly i przeciez isedze w ławce i jakos mi nic nie jest jak macie jakies pytania tio piszcie na mojego meila [link widoczny dla zalogowanych] pozdroo:*
Nie będę już testowała... czy was też tak niesamowicie bardzo boli po tych ćwiczeniach kark?? Odpowiem Ci krótko i na temat. Witam masaz banka chinska+aktyw.fiz+zmodyfikowanie diety! [link widoczny dla zalogowanych]
Love stroy Przez to, jak potraktowa┼éa mnie ta pierwsza, nast─Öpnego dnia odwo┼éa┼éam wizyt─Ö poznaj─ůc z ten spos├│b drug─ů (ju┼╝ mi┼é─ů i sympatyczn─ů). jutro ide do mojej zzaprzyjaznionej pani fryzjerki na kolorek na glowie,a dokladnie dwa.moje siwe wlosy(tak,tak,panienki....) nie pozwalaja mi na trzymanie na glowie blondow.zbyt szybko sie wybijaja odrosty.dlatego po ponad dwurocznych eksperymentach,wracam do koloru ala naturale.mam silne wlosy,choc cienkie,ale wole nie naduzywac cierpliwosci madre natura.dlatego czas dac nieco odpoczac mojej skorze glowy i moim cebulkom. zycze kazdej z osobna jaknajszybszgo zafasolkowania.,wiem ze czasem ciezko uwierzy─ç,ale jak na to patrze z perspektywy czasu jak tez ┼éyka┼éam z wami bromek,jak juz chcia┼éam tym paln─ůc w diab┼éy i da─ç sobie spokuj...to pojawi┼éa sie najwieksza niespodzianka w zyciu...bardzo niespodziewanie,bo juz w to nie wierzy┼éam...a tu prosze 10 tydzie┼ä u mnie dobiega ko┼äca.....takze wam tez sie uda...predzej czy pozniej ale napewno!!!!!!!pozdrawiam i trzymam kciuki.buziole Przyczyn takiego stanu rzeczy mo┼╝e by─ç wiele ale najlepiej zwr├│ci─ç si─Ö z tym problemem do seksuologa. czy mialyscie podobne objawy?? Buzka!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co prawda zdarza┼éo mi si─Ö zagl─ůda─ç, st─ůd wiem ┼╝e Cicha masz synusia, ale na pisanie si┼é ju┼╝ nie starcza┼éo....
[link widoczny dla zalogowanych]
Mysle,ze lepiej zaplacic ok 30 zl niz wydawac 1300!! Ostatnio miałam objawy grzybicy, więc gin przepisała mnie i mojemu partnerowi odpowiednie leki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja biore juz 6 dzie┼ä i jakis specjalnych dolegliwosci nie mialam. [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam i ┼é─ůcz─Ö sie w b├│lu
Czy mozecie polecic jakis sprawdzony gabinet i lekarza? [link widoczny dla zalogowanych] aha i jeszcze jedno mam 24 lata i wlasnie jestem wlascicielk─ů 15 cm nowej ko┼Ťci, na pewno wiek ma znaczenie im jeste┼Ťmy m┼éodsi tym lepiej ale my┼Ťle ┼╝e 20 latki nie musz─ů si─Ö nim martwi─ç.. 123ania ja chodz─Ö do Pure Diamond na Krowodrzy. mi┼éego [link widoczny dla zalogowanych]
Na szcz─Ö┼Ťcie gdy widz─Ö paj─ůka od razu go zabijam. Kancelaria \zabiore cie \(nie wiem czy tak dokladnie brzmi tytul) paparazzi tylko czekaja na chwile by zrobic gwiexdzie takie zdjecie.. Cze┼Ť─ç.. Tak wi─Öc p├│ki co zostaj─Ö w domu i chodz─Ö do Ko┼Ťcio┼éa, ┼╝eby jak radzi Ulllu┼Ť oswaja─ç swoje uczucie, aby zdoby─ç nad nim troch─Ö w┼éadzy Dzi┼Ť chcia┼éam troch─Ö oswoi─ç , ale nic z tego Poprostu na przyjemno┼Ťci trzeba zas┼éu┼╝y─ç Paaaa Jab┼éka mo┼╝na je┼Ť─ç r├│wnie┼╝ przetworzone (mus, konfitura, jab┼éka w cukrze itd. Stellamix - bardzo boj─Ö si─Ö mmr.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
Juukla
Zagorza│y Pisownik xD



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5

Sk▒d: Finland

 Post Wys│any: Nie 6:06, 06 Kwi 2014    Temat postu: stokrotka - niezle to musia┼éo wygl─ůda─ç jak sikali naraz

kreglicka i pieknosc to 2 sprzeczne formy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Banan u mnie dzia┼éa n akup─Ö przyspieszaj─ůco... Jeszcze chcialam dopisac ,ze to jaka mamy cere to wlasnie zalezy od czystosci watroby i jelit.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z języków obcych znam zaawansowanie angielski, komunikacyjnie niemiecki i hiszpański. [link widoczny dla zalogowanych] Juz prawie mam to, o co mi chodziło.
maslem-to nie zart a nast. w─ůtpi─Ö, jest dobry i wra┼╝liwy, znamy si─Ö 3 lata i planujemy ┼Ťlub, mam nawet ju┼╝ pier┼Ťcionek Moim zdaniem jest bardzo ┼éadn─ů kobiet─ů, ale..z tego co zauwa┼╝y┼éam w Newlyweds-albo udawa┼éa tak─ů nierozgarni─Öt─ů albo taka jest naprawd─Ö...Co do walor├│w jej urody-zostawiam je bez komentarza.A wy jakie macie o niej zdanie?? Ile mniej wi─Öcej kosztuje ci─Öcie u Pani Ani Bigos z Wawrzy┼äca? ani niedoczynno┼Ťci ,a jedynie du┼╝o guzk├│w, kt├│rych nawet nie odczuwa┼éam w ┼╝aden spos├│b. [link widoczny dla zalogowanych]
ja mam lakier z Dor chyba takie cos,jest super,mam zestaw do frencza 2,50 jeden lakier no i moze cos doradzicie... je┼Ťli dotykam szyi nie widz─ůc jej, to nawet nie czuj─Ö czy dotykam blizny. 12 dnia od owulacji bardzo bola┼é mnie brzuch na dole. napiszcie prosz─Ö bo nie wiem czy warto si─Ö tam wybra─ç [link widoczny dla zalogowanych] -joga ,316.html mam nadziej─Ö, ┼╝e to nie tu┼╝ tu┼╝.. Gor─ůcy kubek Knorr ma w zale┼╝no┼Ťci od smaku od 4 - 7 gr.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam wszystkich w pelni wiosennie
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem jeszcze troche nieprzytomna, bo wczoraj wrocilismy bardzo pozno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcia┼éabym zrzuci─ç ok 20kg do ko┼äca roku [link widoczny dla zalogowanych] Jak mo┼╝na na takich plugawych k┼éamstwach broni─ç klienta, nie sprawdzaj─ůc ewidentnych fakt├│w.
Od zawsze mia┼éam kr─Öcone w┼éosy, kiedy urodzi┼éam dziecko zacz─Ö┼éy rosn─ů─ç mi proste U┼╝ywam szampony i pianki do w┼éos├│w kr─Öconych ale to nic nie daje. [link widoczny dla zalogowanych] Mam pytanie do W┼üA┼ÜCICIELEK ORBITREKA FIRMY YORK (bo chyba taki chce sobie kupi─ç), mianowicie czy s─ů z niego zadowolone (wady zalety)? Wsta┼éam z ┼é├│┼╝ka, kilka kropel podbarwionych krwi─ů ze mnie wyciek┼éo, wi─Öc chyba wody. My┼Ťl─Ö, ┼╝eby podreperowac (dobry swojego czasu) angielski, dorzuci─ç jakie┼Ť kursy i szuka─ç wykorzystuj─ůc jako atut sw├│j ojczysty polski... [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak oni to zrobili ale pomimo kr├│tszych w┼éos├│w po poprawce wysz┼éo zaj**i┼Ťcie. Wyzabija┼éabym wszystkie pajaki swiata ...pod ochrona ,czy nie. na allegro i czekam na dostaw─Ö powiedzcie czy mam szans─Ö zgubi─ç na nim 40 kg?Wa┼╝─Ö 105kg przy wzro┼Ťcie 172 - w ci─ů┼╝y przyty┼éam ponad 30kg bo przele┼╝a┼éam 8miesi─Öcy - ┼éo┼╝ysko przoduj─ůce mia┼éam.Teraz m├│j synek ma ju┼╝ 7 miesi─Öcy a ja stoj─Ö w miejscu mimo diety.PBUFFALO model ELS 2602 Nawet jesli obydwoje rodzice s─ů \rdzennymi Polakami\ a imi─Ö jakie wybior─ů dla dziecka to Izaura czy Enrique... Pozdrawiam Studenci moga pracowac tylko na maks pol etatu. Szukajcie dobrych stylist├│w dziewczyny, wtedy b─Ödziecie zadowolone bez wzgl─Ödu na to jak─ů b─Ödziecie mia┼éy mas─Ö na paznokciach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam tylko pytanie czy gdy ma si─Ö okres, mo┼╝na si─Ö zabawia─ç w┼éa┼Ťnie prysznicem?
[link widoczny dla zalogowanych]
To niestety nie koniec. potem przeszedłem do innego działu gdzie moim szefem był cholerny służbista i mobbingowiec.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodam jeszcze ┼╝e dolegliwo┼Ťc z jaka zg┼éosi┼éam si─Ö do lekarza: [link widoczny dla zalogowanych] Ja te┼╝ chcia┼éem si─Ö pochwali─ç - waga -15kg (aktualnie 76kg) do ko┼äca zosta┼éo mi jeszcze 5kg.
A wiec podejrzewam, ze wtedy przy tamtych wymiarach wazyla wiecej, moze 58 kg. To tak w skr├│cie. jako manikiurzystka napisz─Ö ┼╝e nie ma gorszych czy lepszych, u mnie lepiej trzyma si─Ö ┼╝el i wg mnie ┼éadniej wygl─ůda ale nie znaczy ┼╝e jest lepszy Prosz─Ö odpiszcie czy mo┼╝e si─Ö tak zdarzy─ç?? Kazda grupa korzonkow odzywia odpowiedni organ. [link widoczny dla zalogowanych]
ja mam blizne na brzuchu... Uwielbiam stare przeboje, ale niestety nie mam za dużo swoich Moglibyscie mi przeslac na maila jakies stare kawałki?Plisss ja chcę miec takie mięsnie brzucha: Hej dziewczyny A ja polecam Iwonke z Verite teraz pracuje w Infinity na kolorowym 33 Cio ? A u mnie zdecydowanie lepiej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko w pewnym momencie sama będziesz chciała czuć maleństwo pod sercem i czuć jego ruchy w sobie!
[link widoczny dla zalogowanych]
Brakuje mi kole┼╝anek, bo ci─ůg┼éa pracai obowi─ůzki poluzowa┼éy znacznie dawne przyja┼╝nie. to chyba jaki┼Ť nowy salon bo nigdy nie s┼éysza┼éam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzie┼ä dobry wszystkim Gdzie na uciek┼éa nasza Regine?? [link widoczny dla zalogowanych] Teraz przed ka┼╝dym atakiem prowadz─Ö ze sob─ů wojn─Ö...
Po operacji wyjmuj─ů, I ta po 40-stce tez wygladala na po 40-tce mimo ze drobna i po operacji. Jestem w 20 tygodniu ci─ů┼╝y. Z g├│ry Wam dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║ i pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych] 06787.html [link widoczny dla zalogowanych]
do ANANKE - prosze o zdefiniowanie kolejny raz poroni┼éam...biega┼éam po ginekologach, prosi┼éam lekarzy rodzinnych o badania kompleksowe a szczeg├│lnie tarczycy cho─ç w mojej rodzinie nigdy nikt nie chorowa┼é i niestety nie mog┼éam si─Ö doprosi─ç...jedynie co kilka miesi─Öcy przez ostatnie lata mia┼éam robione badania krwi i wyniki by┼éy pono─ç rewelacyjne ale ka┼╝dy lekarz mnie ignorowa┼é s─ůdz─ůc po moich objawach ┼╝e za du┼╝o si─Ö naczyta┼éam o chorobach tarczycy i jestem hipochonryczk─ů!!!! Ja trafi┼éam do niego jako┼Ť w maju tego roku, a w tym momencie jestem ju┼╝ do zabiegu operacyjnym. po pierwsze bardzo syc─ůce, po drugie ma┼éo kaloryczne, po trzecie reguluje wypr├│┼╝nienia mozna jeszcze oczywi┼Ťcie zi├│┼éka, ale prawie wszystkie s─ů z senesem, albo kruszyn─ů-trzeba wiedzie─ç jak na kogo dzia┼éa. dopiero raczkuje, ale dzieki pytaniom i odpowiedziom, dzieki nowym duszyczkom stworzymy cos fajnego nieboj sie operacji ja przed meczylam sie z nadczynnoscia 8 lat . gratuluje wszystkim zafasolkowanym mam nadzieje, ┼╝e tym i my nied┼éugo obwie┼Ťcimy tu tak─ů szcz─Ö┼Ťliw─ů nowine
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 Powrˇt do gˇry »
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Forum Klasowe Strona G│ˇwna » Sprawdziany » Ja natomiast powiem tak...Nareszczcie pada!!!!!!!!!
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group